tisdag 9 januari 2018

Böcker från 2017 att läsa under 2018

Hej allesammans! Idag är det tisdag, vilket innebär Top Ten Tuesday och veckans tema är böcker man ville läsa under 2017 men som man inte riktigt hann med, och därför istället planerar att läsa under 2018. För mig är det sååå många böcker eftersom jag lyckades läsa extremt lite under 2017.   Det släpptes hur måbga böcker som helst som jag var jätteintresserad av, men som jag aldrig riktigt hann komma till. Därför tänker jag idag lista nio av böcker som släpptes 2017 som jag definitivt planerar att läsa 2018.


Norra Latin av Sara Bergmark Elfgren (läser just nu) 
Saker ingen ser av Anna Ahlund
Mitt (inte så) perfekta liv av Sophie Kinsella
Den sista stjärnan av Rick Yancey
Hjärtlös av Marissa Meyer
Caraval av Stephanie Garber
Våra kemiska hjärtan av Krystal Sutherland
The hate u give av Angie Thomas
Wink, Poppy, Midnight av April Genevieve Tuchoke

Vilka böcker missade ni under 2017? Dela med er i kommentarerna!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: