måndag 23 oktober 2017

Fall Into Fantasy - TBR

Hej på er allesammans! Mellan den 20:onde och den 27:de oktober anordnar Liza från I regnet en read-a-thon med temat verklighetsflykt. Verkligen så roligt och passande nu när hösten är här på riktigt. Jag bestämde mig självklart för att delta och vill ni veta vilka fler som är med kan ni hitta en lista på alla deltagare hos Liza

Här nedan ser ni min TBR för read-a-thon:et. Den är inte allt för ambitiös vilket 100% var meningen. Jag jobbar nästan varenda dag under den här veckan och har endel annat inplanerat, så kommer vara svårt att hinna läsa så mycket. Ärligt är vi ju redan inne på den tredje dagen och jag har inte läst mer än några enstaka sidor. Men, hörni, jag ska bättra mig, lovar.


Tredje principen av Anna Jakobsson Lund
Allt det vackra är inte förstört av Danielle Younge-Ullman 

Mål:
Läsa varje dag
Läsa ut Tredje principen (har ca 50 sidor kvar)
Försöka att alltid läsa istället för att slökolla på serier
Läsa minst 200 sidor

Deltar ni i Fall Into Fantasy? Vad är era mål? Dela med er i kommentarerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: