fredag 27 oktober 2017

Book Haul #16 I LAV LIT

Hej på er! För några veckor sedan (typ tre, det kanske råkar vara så att jag är jättesen med det här inläget) så fick jag hem en I LAV LIT-box i min brevlåda! Tyvärr har jag ingen bild på lådan, för glömde att fota den hehe, men tog däremot några bilder på innehållet. I LAV LIT är en bokbox som förlaget Lavender Lit skickar ut. Man beställer varje box separat, och den innehåller en av deras nya böcker (man får till och med boken innan den officiellt släpps) och några bokiga överraskningar. Vill ni läsa mer finns all information på Lavender Lits hemsida.

Hur som helst så beställde jag hem deras box som innehöll Allt det vackra är inte förstört eftersom det är en bok jag verkligen vill läsa, och ville testa på I LAV LIT boxen. Känner att vi har för få bokiga boxar man kan prenumera på i Sverige så kände att denna var värd en chans.

Bilden nedan visar vad boxen innehåller (minus solglasögonen, de la jag till bara för effekt hehe tyckte de passade så bra in med det andra). Är riktigt nöjd. Det är boken (som verkar så bra), ett doftljus som hör till boken (alltsååååå *hjärtögonemojis* älskar doftljus) och en såååå fint skrivbok med blanka sidor. Verkligen toppengrejer, så glad över att jag beställde hem boxen, tycker priset är helt rimligt för det jag fick och kan definitivt tänka mig att göra detta igen om boxen innehåller en bok jag är intresserad av. Rekommenderar!


Har ni själva testat på någon bokbox får ni jättegärna berätta om det i kommentarerna. Ha en bra helg allesammans så hörs vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: