måndag 27 februari 2017

Läsuppdatering v.8

Nu är jag sen med min läsuppdatering igen. Men jag skyller på att jag sov borta hos en kompis igår och därför inte hann blogga något. Och på att jag är sjuk. Riktigt jäkla piss-förkyld. Jag hoppas fasen att det går över fort som tusan för DEN HÄR VECKAN ÄR DET SPORTLOV.  Dessutom fyller jag år. På söndag blir jag - tro det eller ej - hela nitton år.

Men, nu ska vi ju faktiskt inte snacka om veckan som kommer, utan veckan som gått, vilken faktiskt har innehållit BOKREAN! Dock, om jag ska vara helt ärlig så var jag faktiskt inte så taggad på bokrean i år. Det fanns liksom inte så mycket som intresserade mig. Det fanns många bra böcker, absolut, men det kändes som jag redan hade läst de flesta av dem. Och tyckte väl inte utbudet av ungdomsböcker i generalitet var det bästa (inte i fysiska butiker i alla fall). Några böcker köpte jag dock! En bookhaul med dem planerar jag att lägga upp väldigt snart, så stay tuned.

När det gäller själva läsningen den här veckan har jag nästan enbart läst ur Rebel of Sands, det går trögt med Dödens märke. Rebel of Sands gillar jag dock verkligen! Berättelsen är väldigt spännande, miljön väldigt intressant och karaktärerna väldigt härliga. Allt som allt tycker jag mycket om boken. Mitt mål är hursomhelst att läsa ut båda dessa böcker nu på sportlovet. Vi får hålla tummarna för att det faktiskt sker också.

Nu ska jag gå och sova så jag blir frisk från den här förkylningen snart. Ha det gott allesammans, och berätta gärna vad ni läser för tillfället i kommentarerna!

Kram
Kimberly 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: