måndag 18 april 2016

Bokbloggsjerka 15 – 18 april: Biografer och memoarer

Tänkte att det var dags för mig att svara på helgens bokbloggsjerka! Den här gången undrar Annika följande:

Hur ställer du dig till biografier, memoarer och liknande? Är det något du läser, har du någon favorit, finns det någon du skulle vilja veta mer om eller är det något som du absolut inte är intresserad av?

Jag kan inte dra mig till minnes att jag har läst en endaste biograf, eller memoar - någonsin. Inte för att jag har något emot dem, jag har bara aldrig hittat någon som intresserar mig. Sen får jag väll erkänna att det kanske är för att jag aldrig utforskat genren särskilt mycket heller. 

Ärligt skulle jag gärna läsa en biograf eller memoar om jag hittade en som verkade genuint underhållande och intressant. Någon som skulle få mig att känna sådär: "Åh, den här vill jag läsa!" Än så länge har jag inte snubblat över någon sådan, men förhoppningsvis kommer jag att göra det i framtiden. Har ni tips får ni jättegärna dela med er!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig måndag!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: