tisdag 1 mars 2016

Bokrean - Book Haul #8

Så bokrean!! Åh älskar bokrean, så himla underbart att vi har den ändå: Flera dagar varje år när det enbart är rea på böcker, över hela landet! Åh, älskar det! 

Hur som helst: Här är mina fynd:


Först och främst: Min förhandsbeställning från Adlibris som jag la in för flera veckor sedan:

Blunda och hoppa av Sarah Dessen
De odödligas regler av Julie Kagawa
Djupa Ro av Lisa Bjärbo
Den ökande historien om Frankie Landau-Banks av E Lockhart
Athena av Marta Söderberg
Nattens Cirkus av Erin Morgenstern


Sen hittade jag även några fynd på ICAs bokrea:

Livet efter dig av Jojo Moyes
Farlig Förmåga av Jessica Spotswood


Och tillsist så var jag inne på en lokal bokhandel som hade 40% på allt och då kunde jag ju inte låta bli att köpa hem dessa två pocketar:

Liten parlör för älskande av David Levithan
Himlen börjar här av Jandy Nelson


Okej, sen så kanske det råkar vara så att jag köpte några böcker som inte var på bokrean också (hehe). Det började med att jag i fredags åkte runt med två stycken vänner i stan och efter att ha gått runt i bokhandel efter bokhandel och kommit ut tomhänt kunde jag tillslut inte hålla mig från att plocka på mig A Court of Thorns and Roses av Sarah J. Maas, trotts att den inte var på rean. Och sen hände lite samma sak när jag och min syrra åkte in till Sf bokhandeln för att se om vi kunde hitta några fynd där dagen därpå. Eftersom vi var lite sent ute hittade vi ingenting på rean, men när jag ändå var där och gick omkring bland alla böcker var jag liksom bara tvungen att plocka på mig The Selaction av Kiera Cass och The Wrath and the Dawn av Renée Ahdieh - två böcker som jag velat läsa hur länge som helst. 

Men jag menar, det händer ibland. Visst gör det?

Annars är jag överlag jättenöjd med mina fynd och inköp! Nu har jag massor av härliga böcker att läsa under resten av våren (men det ska banne mig inte köpas hem några fler på ett bra tag). 

Berätta gärna om era fynd i kommentarerna! 
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: