tisdag 1 september 2015

The 5th Wave Official Trailer #1!!!!

Så DEN FÖRSTA OFFICIELLA TRAILERN (/teaser/sneak peak eller vad de nu kallas i sociala medier, alla skriver olika #frustrerad) TILL DEN FEMTE VÅGEN HAR ÄNTLIGEN KOMMIT.
       Sådär, nu har jag fått det sagt. Jag menar ÄNTLIGEN. Jag (som ni kanske märker) är ett ganska så stort fan av femte vågen, den hamnar helt klart bland de bästa böckerna jag läst någonsin. Därför blev jag så otroligt glad när jag fick veta att den skulle bli film, men det var ju ett tag sedan nu. Och man har inte direkt hört överdrivet mycket om filmen, men nu idag så bara bang: TRAILER (/teaser/sneak peak). SÅ HÄR KOMMER TRAILERN:


Trailern var väl inte exakt vad jag förväntat mig (har höööga förväntningar på den här filmen men vill inte att de ska bli för höga så att filmen inte lever upp till dem så ja, lite av ett dilemma) men den var bra (okej den var väldigt bra) och jag ser fram emot att få se mer av filmen! Åh ska bli så kul när den har premiär i början av 2016!!

Vill ni läsa min recension av boken (från andra gången jag läste den) kan ni göra det HÄR, på min tidigare blogg :)

Vad tyckte ni själva om trailer? Är ni lika sjukt taggade på filmen som jag är? Kommentera!!
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: