tisdag 18 augusti 2015

Top Ten Tuesday v.34

Åter igen tisdag. Åter igen Top Ten Tuesday (anordnas av the Broke and the Bookish). Veckans tema är Top Ten Of Your Auto-buy Authors

Okej, för att vara ärlig är det inte säkert att jag kommer eller har köpt hem varenda bok de här författarna har skrivit och kommer att släppa (min ekonomi tillåter inte riktigt det tyvärr). Men så fort de här författarna kommer med en ny bok kollar jag genast in den och planerar för det mesta att läsa deras böcker, även om jag kanske faktiskt inte har läst varenda en (eller kanske ens kommer göra det). Det här är i alla fall författare jag verkligen tycker om och deras namn på ett omslag räcker för att boken ska intressera mig oavsett vad den handlar om (utan någon överdrivet värderas inbördes ordning): 


Stephanie Meyer 
Sophie Kinsella
Morgan Matson


Rainbow Rowell
Sarah Dessen
Rick Yancey


Lauren Oliver
Stephanie Perkins
John Green


Tahereh Mafi

Vilka författare har ni själva som bara är ett måste?
Kram
Kimberly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senast publicerat:

Mjölk och honung av Rupi Kaur

Titel : Mjölk och honung Originalets titel : milk and honey Författare : Rupi Kaur Antal sidor : 204 Serie : - Förlag :  Mima Förlag ...

Populära inlägg: